Tuesday, September 12, 2017

Imam 10 godina i moj brat blizanac je u bolnici i to od prošle godine jer ima neku leukemiju :( Mama je sa njim u bonici, a ja sam sa tatom. Volio bi da


Imam 10 godina i moj brat blizanac je u bolnici i to od prošle godine jer ima neku leukemiju 🙁

Mama je sa njim u bonici, a ja sam sa tatom. Volio bi da su brato i mama sa nama i da tata više ne plače. Sinoć sam pitao tatu kada će brato i mama da dođu i kada će moj brato da ozdravi jer mi već mnogo nadostaju, a tata mi je rekao da samo bog zna. Tada sam ga pitao da odemo da pitamo tog boga, a tata je tada ponovo zaplako, zagrlio me i rekao da ćemo ići pitati i da nebudem tužan.

Jedva čekam da idemo i nadam se da će reći da se brato i mama vraćaju brzo 🙂

0 comments:

Post a Comment

 

RECEPTI Template by Ipietoon Cute Blog Design