Sunday, September 17, 2017

KADA SAM IMALA 11 GODINA DOGODILO MI SE DA IZ ČISTA MIRA NE MOGU HODATI…

1.
Kada sam imala 11 godina dogodilo mi se da iz čista mira ne mogu hodati, lekari su konstatovali da nikada neću moći da hodam i da ću provesti život u invalidskim kolicima…

Jednostavno nisam prihvatila tu činjenicu i stalno sam se trudila i prohodala sam, a lekari su konstatovali da su pogrešili dijagnozu i da mi nije ništa odnosno nisu znali ni zašto nisam hodala ni kako sam prohodala… Od tada je prošlo 18 godina, ali kada god se u životu suočim sa nekim problemom pomislim:

“Prohodala si kada niko nije verovao da je to moguće, znači da možeš sve prevazići, ne mrači!” i to mi pomoge kao neka mantra u prevazilaženju svih prepreka… Zato ljudi ako sam ja mogla prohodati, verujte čuda su moguća samo ako veruješ u njih

0 comments:

Post a Comment

 

RECEPTI Template by Ipietoon Cute Blog Design