Wednesday, September 13, 2017

KADA SAM UPOZNALA MUŽA PATIO JE ZA BIVŠOM KOJA SE UDALA ZA DRUGOGA. NARAVNO, JA TO TADA….


Kada sam upoznala muža, patio je za bivšom djevojkom koja se udala za drugog. Naravno, ja to tada nisam znala. Kratko smo bili u vezi, zatrudnila sam, pa smo se ubrzo i vjenčali.

Dete ima dvije godine, nekako smo i funkcionisali, dok neki dan nisam sasvim slučajno, kroz šalu, otkrila da muž još uvijek pati za bivšom.  Očekivala sam, i još očekujem da me razuvjeri, a on na svaki moj komentar kaže: “Ako ti se ne sviđa, idi!”

O NJIMA još govori u kontekstu MI i NAS, tipa “Ti misliš da si bolja od nas”, a kada govori o našoj svadbi kaže: “Kod mene na svadbi je hrana bila vrhunska.” Najednom sve dolazi do izražaja, svaka izjava, gest… Mnogo patim, a ne znam šta da radim?!

0 comments:

Post a Comment

 

RECEPTI Template by Ipietoon Cute Blog Design