Monday, September 25, 2017

SRELA SAM GA PRIJE ČETRI GODINE U KAFIĆU, REKLA SAM PRIJATELJICI DA…

1.
Srela sam ga prije 4 godine u kafiću, rekla sam prijateljici da je savršen, na što je ona rekla “dečko ima curu, djete si za njega ni pogledao te nije ne nadaj se”.

Sad nakon 4 godine sjedimo ja i ta ista prijateljica u istom kafiću pojavljuje se on ja opet ponovim da ne znam nikog ko je savršeniji od njega… a kod nje opet ista reakcija ne gledaj ga nemaš šanse. Nakon 2 dana sam dobila poruku od njega neprestalno smo se dopisivali. Nekoliko dana poslije sjedimo ja i ona opet na kavi on prolazi ispred nas ne pozdravlja ona meni kaže da je ona u pravu, samo što je to izgovorila on mi je prišao iza leđa zagrlio me oko struka i poljubio u obraz uz rečenicu “zašto je najljepša cura u gradu tužna”, zove konobara da nam donese piće od njega…

Ona u nevjerici gleda u mene i pita šta se desilo na šta je moj odgovor bio “tvoje ograičenje nije meni granica, znam koliko vrijedim

0 comments:

Post a Comment

 

RECEPTI Template by Ipietoon Cute Blog Design