Sunday, April 22, 2018

Majka trgovcima organima pokušala prodati sina za 2.400 eura


Ljudmila Sadrijeva (40) iz Čelabinjska ponudila je svog maloljetnog sina na crnom tržištu trgovcima organima za 2.400 eura.
Uz fotografiju na kojoj drži sina u naručju stajao je potpis: “Prodajem dijete za organe”, a u opisu je naglašeno da je “dijete potpuno zdravo”. Ona tvrdi da to nije tačno i ponudila je policiji krajnje bizarno objašnjenje.



Prema njenim riječima, oglas na crnom tržištu postavila je njena cimerka s kojom se posvađala zbog sređivanja stana.
Ljudmila tvrdi da je oglas postavljen iz osvete i da je zbog njega dobivala prijetnje.



– Bilo je užasno. Još se plašim. Ljudi me prepoznaju na ulici. Kruži fotografija na kojoj smo moj dječak i ja. Prijetili su mi, uglavnom muškarci. Govorili su mi…

0 comments:

Post a Comment

 

RECEPTI Template by Ipietoon Cute Blog Design