Wednesday, May 2, 2018

Kija uzela STAKLO da SEČE VENE! Preklinje Slobu: ti si moj MUŽ! GOTOVA JE! Baci to! UŽAS! (VIDEO)


U „Zadruzi“ je sinoć izbio neverovatan haos, koji će svakako imati dalekosežne posledice po sve učesnike rijalitija.
Đoganijevoj je u celom tom haosu pozlilo, ali ono što je prethodilo je takođe užasno. Sloba Radanović je poludeo kada mu je supruga Kristina Kija Kockar rekla da ne treba da peva, jer joj je otac umro, pa ja zamalo polomio sve po „Zadruzi“.


Njega je obezbeđenje jedva zadržalo, a on se na kraju popeo u štalu, da bi se osamio. Međutim, prišla mu je Kija i pokušala da razgovara s njim.
– Ko ti je bolji prijatelj nego ja? Nakon svega, ja sam tu za tebe, i uvek ću biti, jer si ti moj muž. Ja te najbolje znam. Dođi ovamo! – dozivala ga je Kija, a Sloba je rekao da ga ostavi na miru.
– Slobodane, ti znaš da je meni teško. Ispoštuj ti mene, bar jednom, molim te, dođi – nastavila je da preklinje Kija.
Sloba nije hteo da siđe, pa se čuo zvuk lomljenja flaše. Radanović je, videvši šta se dešava, rekao da će doći kod nje, u strahu da ne digne ruku na sebe.
Radosav Stefanović Žuti, koji je bio sa Slobom, je brzo pritričao Kiji i rekao joj da baci flašu (ili sličan oštri predmet) iz ruke.
– Skloni mi se s očiju! – vikala je Kija.


– Takvog sam jednog u vojsci zaustavio, ti si psihopata, hoćeš da se sečeš! – vikao joj je Žuti.
Tada se pojavio Sloba, pa je Kije pokušala da ode, ali ju je on zaustavio. Zatim joj je uzeo oštar predmet iz ruke i bacio. Kija je sela, pa je Radanović uklonio sve oštre predmete iz njene okoline. (Video možete pogledati na oficijalnim stranicama realitya Zadruga…)

0 comments:

Post a Comment

 

RECEPTI Template by Ipietoon Cute Blog Design