Sunday, May 6, 2018

Pogledajte kako izgleda LJUBAVNO GNEZDO SLOBE I KIJE! Ovi detalji pokazuju koliko su se ustvari voljeli! (FOTO)


Iako iz prvog serijala “Pinkovih zvezda” nije izašao kao pobednik, Sloba Radanović našao se tada u samom finalu, a njegova harizma, koja ga je razlikovala od ostalih takmičara, izbacila ga je u prvi plan kako tada, tako i kasnije, što je najvažnija stavka kad je reč o ovakvim muzičkim takmičenjima.
Ipak, popularnost je stekao kao učesnik “Zadruge” a ljubavni trougao u kojem se našao svih ovih osam meseci drži ga u samom vrhu rijalitija.


Ekipa “Pulsonline” imala je prilike da poseti Slobu nekoliko meseci pre ulaska u “Zadrugu”. Tada smo imali mogućnost da se uverimo gde stanuje Radanović sa svojom suprugom Kijom.
Tada smo pitali Slobu da li je Kija ljubomorna kada ga ostavi ovako samog, te da li ga spopadaju obožavateljke ili možda i obožavaoci.
– Ima naravno devojaka koje me saleću, ali moram da priznam da ima i muškaraca. Uopšte mi nije jasno zbog čega. Nisam gej i mislim da nisam feminiziran. Ne znam šta je to što šalje takvu poruku. I sam sam se pitao u par navrata zašto se sviđam muškarcima, ali sam onda odustao. Mislim nemam išta protiv bilo čijeg izbora, niti protiv ljudi takve seksualne orijentacije ako su pristojni i kulturni. Mogu i da se družim, nikakav problem. Imao sam čak i dobrog druga sa kojim sam bio super i kasnije sam saznao da je gej, i naravno nisam imao nikakav problem sa tim. Ne volim samo kada je neko napadan i ne možeš da mu objasniš da jednostavno nisi isto orijentisan kao i on. E to me onda baš iznervira – kaže Sloba i dodaje kako Kristina najviše voli kad joj on kuva.


– Ona obožava kad joj spremim karbonare. To joj je omiljeno jelo, a ja vodim računa u poslednje vreme da to ipak budu uglavnom salate ili pečena piletina, uz neko povrće. Nju baš briga, jer se njoj kilogrami ne lepe, a kod mene se to sve odmah vidi – kroz smeh će Sloba.








0 comments:

Post a Comment

 

RECEPTI Template by Ipietoon Cute Blog Design