Tuesday, April 4, 2017

PRIJE GODINU DANA SAM SE UDALA ZA VOLJENU OSOBU. SVE JE BILO SUPER

Rezultat slika za PRIJE GODINU DANA SAM SE UDALA ZA VOLJENU OSOBU. SVE JE BILO SUPER
Prije godinu dana sam se udala za VOLJENU OSOBU.

Sve je bilo super, čak i bolje nego dok smo se samo zabavljali, ali problemi su počeli kada sam ostala u drugom stanju. POČEO SE ČUDNO PONAŠATI.

Inače osoba koja spavanje više voli i od života, od tada nije nikada želio prije mene da legne i da zaspi. Sve mi je to bilo sumnjivo, a kada god ga pitam uvijek je imao neke nebulozne odgovore. Sinoć odlučim da se pretvaram da sam zaspala i da ga propratim gdje i šta radi. Nećete vjerovati, samo 10 minuta nakon što sam “zaspala” počeo je da razgovara sa bebom u mome stomaku kako će biti divan otac, pažljiv i sve što on od svog nije nikada dobio… Kako divnog muža imam , a mislila sam na najgore.

0 comments:

Post a Comment

 

RECEPTI Template by Ipietoon Cute Blog Design