Monday, May 15, 2017

Komšinica je prošle godine izgubila mačku. Komšinica ju je tražila neko vreme. Videla sam tu mačku 20 dana nakon što…

18403255_10213248573749786_8765637125428397148_n
Komšinica je prošle godine izgubila mačku. Komšinica ju je tražila neko vreme. Videla sam tu mačku 20 dana nakon što ju je izgubila, kod jedne žene. Nisam htela reći komšinici, zato što ona uopšte nije brinula o mački.

Nekad je nije hranila po dva dana, pa je mačka dolazila kod mene gde bih je ja nahranila. Bila je mršava i bukvalno nikakva. Ali kad sam je videla kod one žene, u njenom krilu razvio mi se veliki osmeh. Mačka je debela sa crvenom ogrlicom na kojoj je zakačeno zvonce. Došla je do mene i posteno smo se izmazile.

Tako lepa bela maca je konačno nasla svoj mir kod jedne veoma prijatne žene. Znam da sam možda trebala da kažem komšinici , ali komšinica je toj mački otkinula jedan dio repa samo zato što je njena drugarica isto to uradila.

0 comments:

Post a Comment

 

RECEPTI Template by Ipietoon Cute Blog Design