Wednesday, May 17, 2017

ODUVIJEK SAM IMALA SVE STO POZELIM ALI MOMAK KOJI JE..


Od rodjenja uvijek sam imala sve sto pozelim jer su roditelji bili u mogucnost da mi sve omoguce.
A momak s kojim se vec zabavljam oko 5 mjeseci nekkao mi postaje cudan jer smo imali prelijepu vezu nikada se nismo posvadjali on uvijek veseo i nasmijan,ali odjednom se promijenio kao da ima neke prebleme.

Non stop je nesto zamisljen,poceo je da mrsavi kao da je u nekom svom svijetu cak smo se i nekoliko puta posvadjali raadi toga jer nista ne zeli da mi kaze. I jedan dan mi je rekoa jesili pogledala video koji sam ti poslao rekla sam da nisam,onda mi je pokazao kako jedna bogata djevojka prica iskustvo sa deckom koji je bio siromasan jer joj nista nije mogao prijustiti i rekao mi je da i tebi ne ib bilo ovako bolje je da mi prekinemo.

Opalila sam mu samar i rekla da ne razmislja o tome jer ja njega volim i nikakve pare njega ne mogu zamijeniti. Moja budalica se prepala da ga necu ostaviti.

0 comments:

Post a Comment

 

RECEPTI Template by Ipietoon Cute Blog Design