Monday, April 3, 2017

Danas mi je bio najsretniji dan u životu. Muž se probudio nakon 2 mjeseca kome…

1-215
Danas mi je bio najsretniji dan u životu. Muž se probudio nakon 2 mjeseca kome.

Teško komunicira, ali kažu da će biti dobro. Te mjesece sam svaki dan išla kod njega, pričala mu i čitala. Nekada su me doktori potjerali kući, u šali govorili da idem dok nisu i mene zadržali i spojili na infuziju. Kada nisam bila u bolnici, bila sam u njegovoj firmi i brinula se da sve štima, izgubila sam 9kg.

Od njegove 2 sestre, samo je jedna došla u posjetu i rekla mi: nazovi me ako se probudi. Cijelo vrijeme su me optuživale da sam s njim zbog novca, a njemu govorile da je glup i slijep. A evo, ne znaju da taj novac ne vrijedi ništa, da ima sve milione ovoga svijeta, zdravlje se ne može kupiti..kao ni ljubav koju osjećamo jedno prema drugome.

0 comments:

Post a Comment

 

RECEPTI Template by Ipietoon Cute Blog Design