Thursday, April 6, 2017

“Nisam neka kuharica ali sam se neki dan zauzela i spremala cijeli dan večeru specijalno za mog momka…”


Nisam neka kuharica ali sam se neki dan zauzela i spremala cijeli dan večeru specijalno za mog momka. Spremila sam spagete, kupila sam vino, upalila svijeće, sve sam fino postavila, napravila sam mu lijepo iznenadjenje.

On o tome nije imao pojma. Došao je naveče kod mene, ali opšte nije bio iznenenađen nije se oduševio nego mi je rekao: Au zašto si to spremala ja nisam gladan, ne jedem kasno, jedi ti sama ti onako ne držiš do svog izgleda, a kada sam željela barem vino da nam sipam rekao je: Nemoj meni ja ne pijem sad alkohol, došao sam autom pij ti ako želiš.

Ne znam šta me više pogodilo, to što je odbio sve što sam spremila ili što mi je rekao da ne držim do svog izgleda. Ušao je dva puta u teretanu i misli da je sportista i da treba da živi sportski život. Seljak, uh kako bih ga samo ostavila, ali ne mogu kada je “dobra prilika”.

0 comments:

Post a Comment

 

RECEPTI Template by Ipietoon Cute Blog Design