Sunday, May 14, 2017

Pet godina poznanstva.. Od samog uleta, pa do danas, uvijek je bio orginalan. Dva puta pokušavali biti zajedno, svaki put odustajali, da…

18342747_10213230759024429_246058167504322155_n
Pet godina poznanstva.. Od samog uleta, pa do danas, uvijek je bio orginalan. Dva puta pokušavali biti zajedno, svaki put odustajali, da ono drugo ne bi patilo. Njemu trebalo da odraste, meni možda da manje analiziram i živim manje po planu.

Kroz tih 5 godina nekako smo svaki put ostajali u kontaktu, svedenom na prijateljstku konverzaciju, viđanje, poneku kafu. Postali smo jedno drugom ona navika s kojom se započinje i završava dan, ali se držimo na distanci i znamo gdje je povučena crta već odavno.. U međuvremenu, moj odnos sa mojim najboljim prijateljem postane nešto više. Imam osobu sa kojom odrastam, sa kojom se osjećam potpuno u svakom smislu. Već godinu dana imam stabilnu vezu, uspješna sam, i planiram svoju budućnost.

U svemu tome, ostao je i on. Odnos održan u granicama, moj momak zna za njega, i sve je u redu. Ali sad je on sve ono što je trebao biti prije 5 godina.. On odrastao, a ja promijenila prioritete. Čudno život stvari slaže, ne kada mi to hoćemo, već kada je suđeno…

0 comments:

Post a Comment

 

RECEPTI Template by Ipietoon Cute Blog Design