Saturday, October 14, 2017

ISPOVEST – DANAS SAM SAZNALA DA MI JE MUŽ BIO U LEGIJI STRANACA NA JAKO GRUB I KRVAV NAČIN…PROCITAJTE VISE NA:


Danas sam saznala da mi je muž bio u Legiji stranaca na jako grub i krvav način. Vozio me na posao a neki momci su se trkali i izgurali nas sa puta i upali smo u jarak. Jedno od tih auta je zakočilo da vidi šta je sa nama a zatim se drugo auto okrenulo, neki nabudženi skupi mercedes, stao pored i rekao mom mužu da skloni sepet sa puta i još nešto što nisam čula. Zatim je nastao pakao. Krv i udarci pršte na sve strane, ljudi padaju oko mog muža. Prebio je ljude iz oba auta koja su se trkala. Da nisam počela da vrištim, tukao bi i policajce koji su stigli. Policajci su rekli da će morati na sudu da odgovara za nanošenje teških tjelesnih povreda. Sad ga očekuje i suđenje zbog tuđeg bahaćenja. Nakon ne znam koliko sati sam ga pitala gdje je naučio onako da se tuče, tada mi je rekao da je bio u Legiji stranaca i da je tu naučio. Prepala sam se i sad se pitam kako i da li smijem večeras
da legnem u krevet pored njega?

0 comments:

Post a Comment

 

RECEPTI Template by Ipietoon Cute Blog Design