Friday, May 11, 2018

PROŠAO SAM LINČ I HAOS! Šako se oglasio nakon BURNE noći u Zadruzi, otkrio SVE o odnosu sa Minom!


Godinu dana nakon skandala koji je Šaku Polomenti priredila tada maloletna Mina Vrbaški, koja se proslavila objavljivanjem njegovih privatnih snimaka, crnogorski pevač sreo se sa starletom, i to u „Zadruzi“.
Šako, koji je u rijaliti došao da bi pesmom uveličao veridbu Mikija Đuričića i Nadežde Biljić, otkrio je za „Alo!“ da mu susret nije bio problematičan, te da ga ne zanima kako se Mina oseća.



– Ušao sam da ulepšam veridbu dvoje ljudi i da napravim dobru žurku. Ne bih da zvučim samoživo, ali zašto bih se ja brinuo o tome kako se oseća neko ko je sam sebi napravio sve što jeste. Nekoliko puta sam rekao da sam ostavio iza sebe sve što mi je napravljeno. Smatram da je i to više nego što bi većina ljudi na mom mestu uradila. Sa ljudske strane gledano, ona je nečije dete i žao mi je ako ju je moj dolazak uznemirio, ali sa strane čoveka koji je prošao takav linč i takav haos, mogu samo da kažem da je isto to dete bila kada je uradila to što jeste – rekao je Polumenta.



Kada je na žurci otpevao pesmu „Nedostaješ“, nastalu upravo od rečenica iz privatnih snimaka koje je učesnica namestila u javnosti, Mina Vrbaški je trčeći ušla u kuću. Polumenta ovaj gest nije primetio, ali smatra da nije bilo razloga da se Mina potrese.

0 comments:

Post a Comment

 

RECEPTI Template by Ipietoon Cute Blog Design