Thursday, February 28, 2019

IZNENADA SE SJETIO ŠABANOVE POSLJEDNJE ŽELJE, PA MU OTIŠAO SUTRADAN NA GROB: Evo šta je tu uradio!


Šaban Šaulić sahranjen je na Novom groblju u Beogradu, a njegov prijatelj, šef narodnog orkestra RTS-a Miša Mijatović otkrio je koja je njegova želja bila.
- Nisam vjerovao kada mi je prijatelj javio za nesreću. Rekao sam: "Daj, bježi! Šabana sahranjuju već 10 puta. Nema šanse". Međutim, čovjek je provjerio, a kanije sam vidio vijesti na portalima. Bio sam šokiran! Iz Kraljeva sam odmah došao u Beograd, otišao kod njegove supruge Goce. Ne pamtim da je posle Titove smrti u državi bila veća žalost nego sad za Šaletom - rekao je Miša Mijatović, prenosi "Kurir".


A zatim je rekao koja je njegova želja bila:
- Jedno večer smo sjedili u kafani. Pričao je neke stvari koje su na neki način govorile o nečemu da će se desiti. Na primer, otkazivanje, zakazivanje aerodroma i slično. Najviše mi je zaparalo uši to što je zajedničkom prijatelju rekao:


"E, kad budem umro, hoću da mi pjevate treću strofu ove sevdalinke. Ako me nadživite, učinite mi to", i čitao je riječi iz telefona. Sjetili smo se toga tek za vrijeme sahrane. Sutradan smo otišli na njegov grob i odsvirali smo mu to za dušu - zaključio je Mijatović.

0 comments:

Post a Comment

 

RECEPTI Template by Ipietoon Cute Blog Design