Friday, July 28, 2017

Kocke s rogačem(bez brašna)


Sastojci:
Biskvit:
  • 4 žumanjka
  • 5 dkg šećera
  • naribana korica pola limuna
  • 6 žlica milerama ili kiselog vrhnja
  • 15 dkg mljevenog rogača
  • 1/2 praška za pecivo
  • 4 bjelanjka (snijeg)



Glazura:
  • 10 dkg čokolade za kuhanje
  • 3 dkg maslaca
  • 2 žlice kuhane crne kave
Priprema:
1.
Pripremite manju tepsiju tako što u nju stavite papir za pečenje.Ja sam namastila i pobrašnila tepsiju ali to nije najbolje riješenje prilikom vađenja pečenog kolača.U jednu zdjelu razdvojite bjelanjke ,u drugu stavite žumanjke.Istucite snijeg od bjelanjaka.Žumanjke pjenasto umutite s šećerom,koricom limuna i mileramom.U žumanjke umješajte mljeveni rogač s praškom za pecivo.Nakon toga kuhačom lagano umiješajte snijeg od bjelanjaka.Gotovu smjesu uspite u tepsiju i pecite na 170*C oko 20 minuta.
2.
Na pari rastopite čokoladu za kuhanje s maslacem i kuhanom crnom kavom.Bez brige ,čokolada se kod dodavanja kave neće zgrudati,ja sam sve stavila odjednom i miješala pjenjačom.


3.
Na pečeni ,vrući kolač stavite čokoladnu glazuru i stavite da se kolač ohladi na nekom hladnom mjestu ,ali nemojte ga stavljati u hladnjak.Nakon što se ohladio režite ga na kocke i poslužite.Meni je ispalo 30-tak kocki debljine oko cm i pol.Ja sam ga uslikala s malinama uvaljanim u šećer u prahu ,ali nije potrebno ništa dodavati.
Posluživanje:
Uz kavu,toplu čokoladu,-odaberite sami.Uživajte!

0 comments:

Post a Comment

 

RECEPTI Template by Ipietoon Cute Blog Design