Sunday, July 23, 2017

TIRAMISU OKRUGLICE


Sastojci:
  • 12 kom lady fingers (samljevenih)
  • 2 zlicice secera
  • 1/2 salice mascarpone (ili neki drugi krem sir)
  • 1 zlica espresso (skuhan)
  • +
  • 200 gr cokolade (70 %, tamne)
  • 1 zlica cappucino (u prahu)
  • 1 zlica ulja
  • 1 salica = 250 ml



Priprema:
1.
U multipraktiku usitnite kekse i odvojite odmah 2 zlice za kasnije, ostatak stavite u zdjelu i dodajte secer te promijesajte. Mascarpone malo izradite pa dodajte keksima, dodajte kavu i opet izmijesajte vodeci racuna da smjesa ne bude pregusta nit' isuvise rijetka. Meni je smjesa bila taman za raditi tako da nije bilo potrebe da je spremam u frizider (u originalu savjetuju da se to ucini).
Formirajte kuglice oko 16-17gr tezine, slazite ih na pleh prethodno oblozen pekacim papirom i spremite nakratko u zamrzivac.


2.
Cokoladu s kavom i uljem otopiti (ja sam u mikrovalnoj).
Kuglice umacite u cokoladu i odlazite na papir. Kad se cokolada stegne pospite ih mrvicama od keksa koje ste na pocetku odvojili (one 2 zlice).
Stavite u zamrzivac na 5-10 minuta (ja nisam).
Vjerujem da bih to ucinila da je toplije, no kako je hladno nije bilo potrebe.
3.
Gustajte :)
4.
I jopet :)
5.
Jos  malo kuglica :)
Posluživanje:
Kod njih su kolicine sastojaka poduplane, i sir izmiksan. Ja svoj sir nisam miksala vec samo spatulom dobro izmijesala.


0 comments:

Post a Comment

 

RECEPTI Template by Ipietoon Cute Blog Design